Alla inlägg den 20 juni 2011

Av RiRihanna! @ goSupermodel - 20 juni 2011 15:58

Våran älskade modell scarymovie började en dag klaga på moderatorerna allmänt.Hon fick varningar och time-out,tillslut blev det för mycket för gSm.Hon blev spärrad från gSm.Många modeller blev upprörda över spärren och klagade på att de ville ha Zoe (scarymovie) tillbaks.


Efter mycket klagande och sörjande gav gsm henne en andra chans,och tog bort spärren.Hon kom då tillbaks på modellen scarymovie' ,där hon klagade på gSm.Nu tyckte dom att det räckte med hennes tjat,och spärrade henne igen.Jag tror inte hon får komma tillbaks.Jag och många andra är arga och ledsna på att Zoe blev spärrad-hon försökte bara nå fram med sitt budskap! Själv är jag väldigt arg över det och tycker att hon var väldigt stark.Hon gav inte upp.


Klä dig i svarta kläder om du sörjer scarymovie!


P.S Hon är tillbaka på sin modell scarymovie'' ,men jag tror inte att det håller länge..

Av RiRihanna! @ goSupermodel - 20 juni 2011 15:48

Dagens outfit:



Som ni ser så börjar min fantasi ta slut.Därför får du gärna styla mig!   Skicka bara iväg ett goMeddelande till mig (RiRihanna!) med en screenshot på din styling.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggen handlar om goSupermodel! Av RiRihanna @ gSm

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Gillar du summer party tour 2011?
 JA!! Bättre än förra året!!
 Ja,jag älskar det!
 Det är ganska kul:)
 Det är jättetråkigt..''
 Vet inte
 Vad är summer party tour?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards