Alla inlägg under juni 2011

Av RiRihanna! @ goSupermodel - 19 juni 2011 08:17

Jaja,dagens outfit:



Unik hatt från:  SPT 2011 New york,180 gp

Unikt guldhalsband från: goKoden Inception

Unikt blått smycke från: goKod

Unikt rosa halsband från: SPT 2011 belöning

Unika byxor från: wildcardet Himeno

Unika rullskridskor från: Wildcardet Lyon

unika gröna skor från: goKod

Av RiRihanna! @ goSupermodel - 19 juni 2011 08:10

Då var det dags för fredagsnöje igen (hehe,har inte skrivit om det föränss nu...).Denna gången ska man titta på bilden nedan,gå in i supernova och så borde det komma upp en liten ruta där det visas en artikel som man ska hitta.Om man hittat den så får man ett par gröna skor,som vi redan fått...



Dessutom var det vissa som inte fick belöningen...

goSuper D (på bilden) har lovat oss att vi ska få något litet extra nästa vecka,eftersom det blev så mycket fel nu!


P.S det är solglasögonen på bilden som ni ska hitta! 

Av RiRihanna! @ goSupermodel - 18 juni 2011 08:27


Jag är  klädd för Trendspaningen i Barcelona,så jag kommer se ut såhär ett tag!


Unik hatt från: SPT 2011 Miami,supernova,140 gp

Normalt hår från: Glitz,ca 30

Unik jacka från: Wildcardet Himeno

Unika smycken från: goKod

Unikt linne från: Wildcardet Honicilous

Unik kjol från: goKoden Duk

Normala flip-flops  från: Supernova,10 gp

Av RiRihanna! @ goSupermodel - 18 juni 2011 08:21

Ledsen att jag inte uppdaterade bloggen igår,jag hade fullt upp! Det hände en hel del igår,nämligen detta:


-Jag fick nya kläder (IRL)

-Det ösregnade hela dagen...

-Jag var på mammas jobb,så hade ingen tillgång till riktig dator

-goSuper D älskade min ide som jag mejlade henne om,så hon kommer visa upp den på gSm! *superglad*

-Jag fick vara med i Alaska. 's undersökning :D


Det hände mycket mer igår,men det där var bara ett smakprov. ^^


Ha det bra!!


//RiRihanna!

Av RiRihanna! @ goSupermodel - 16 juni 2011 10:40

Nu hade gSm uppdaterats,och det blev fel...IGEN! Mycket fel.Jag hoppas att dom får en ny tekniker skart...haha xD

Av RiRihanna! @ goSupermodel - 16 juni 2011 10:31



Summer party tour 2011 har nu nått det varma och mysiga staden Barcelona som ligger i spanien! Denna gången bjuder SPT på en somrig outfit,perfekt för en heldag i Barcelona! Outfiten var ganska snygg,men motorcykeln var min absoluta favorit! Den får 6/10 poäng!

Av RiRihanna! @ goSupermodel - 16 juni 2011 09:24

Dagens outfit



En lite  festlig och vacker outfit.


Unikt hår från: SPT 2011 New york,291 gp.

Normalt smink från: Glitz,79 gp.

Unik klänning från: goKoden GoMeAndYou (funkar fortfarande).

Speciella skor från: goKoden Clara

Av RiRihanna! @ goSupermodel - 15 juni 2011 17:02

Oupss...

Idag uppdaterades gSm och visade de nya tävlingsvinnarna.Efter att gSm hade uppdaterats började kläder byta färger...Många modeller såg sina kläder i andra när dom gick in i sin garderob! Problemet är inte löst än,men jag hoppas att det blir det...(!) 

Presentation


Bloggen handlar om goSupermodel! Av RiRihanna @ gSm

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Gillar du summer party tour 2011?
 JA!! Bättre än förra året!!
 Ja,jag älskar det!
 Det är ganska kul:)
 Det är jättetråkigt..''
 Vet inte
 Vad är summer party tour?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards